پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119759
دوران دفاع مقدس، سند حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران است
تاریخ انتشار : 1393/09/18
نمایش : 2385
مديرکل حفظ اثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان در يادواره 9 شهيداي دانشجو شهرستان فارسان گفت: دوران دفاع مقدس، سند حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران است و با غيرت مردان ايراني در تاريخ ماندگار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ عباس عباسي افزود : که ما بايد فرهنگ شهادت و شهادت طلبي را تقويت کنيم و به جوانان خود نيز انتقال دهيم. که امروز با توجه به وضعيت دشمنان براي کشور اين امر ميتواند بسيار در ابعاد مختلف موثر است  و امروز دانشجويان ما خط فرهنگ وشهادت و استقامت هستند.

وي گفت : شباهتي که بين عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد هر دو دفاع از اسلام و شهادت طلبي است .

وي تصريح کرد: در دفاع مقدس ما همانند امام حسين (ع) براي دفاع از اسلام و ارزشهاي اسلامي و به تبعيت ازا مام حسين(ع) در ادامه نهضت  آن جنگيديم.

مديرکل حفظ اثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان ادامه داد رهبر هر دو حرکت، فرزندان پيامبرند. همان صلابت، پايداري، ذلّت ناپذيري، شهادت پذيري و روح ايثار که در وجود مبارک اباعبدالله (عليه السلام) هست، در وجود امام خميني(قدس سره) تجلّي يافته است. امام به پيروي از سرور و سالار شهيدان، از هيچ فداکاري در راه مکتب و آرمانهاي الهي دريغ نکرد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html